سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت بازرگانی حقیقی

قیمت و خرید انواع میوه خشک : میوه خشک (dried fruit) میوه‌ای است که تمام آب درون خود را با روش‌های مختلف خشک کردن از دست داده است؛ یعنی بخش اعظم بافت مایع میوه در اثر حرارت تبخیر شده و تنها بخشی از رطوبت میوه خشک باقی مانده است. اما چطور؟ برای اینکه یک میوه را خشک کنیم باید آن را به روش‌های مختلف فشرده و منقبض کنیم (البته نه اینکه آن را له کنیم!). کشمش پرمصرف‌ترین میوه خشک در جهان است و رتبه‌های بعدی از آن خرما خشک، آلو خشک ، انجیر خشک و زردآلو خشک است. این روزها می‌توانید به راحتی خودتان در خانه، میوه مورد نظر خود را خشک کنید و یا حتی خرید اینترنتی میوه خشک انجام دهید. قیمت میوه خشک بستگی به نوع میوه، فصل چینش، میزان تازگی و کلی فاکتور دیگر بستگی دارد. با این حال ما در فروشگاه اینترنتی حاجی بادومی بهترین میوه خشک را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم. برای خرید میوه خشک یا خرید شکلات می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی حاجی بادومی بزنید و در اسرع وقت کالای مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

انواع میوه خشک

تقریبا هر میوه‌ای را می‌توان البته با شیوه‌هایی خاص خشک کرد. اما اگر بخواهیم از بعضی از آن‌ها نام ببریم بد نیست به موز خشک، انبه خشک، نارگیل خشک و حتی توت فرنگی خشک اشاره کنیم. البته تفاوت‌هایی هم در این میان وجود دارد. بعضی از این‌ها جزو انواع میوه خشک اعلاء (مانند همین چند مدل که نام بردیم) و بعضی دیگر میوه خشک ارزان هستند. تفاوت این دو مدل، در کیفیت، نوع فرآوری و میزان نازکی میوه‌ی ‌خشک اسلایس شده و قیمت میوه‌ی خام آن است. نوع معمولی، عموما نازک‌تر است و رطوبت کمتری دارد. به این معنا که با کوچکترین شوک حرارتی تمام رطوبت خود را از دست می‌دهد. در مقابل نوع باکیفیت ضخامت بیشتر و رطوبت بالاتری دارد.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

میوه خشک استوایی

این دسته را به درستی می‌توان میوه خشک لاکچری نامید! چرا که همه آن‌ها وارداتی هستند و طبیعتا این روزها هم گران‌تر از همیشه. بعضی از معروف‌ترین آن‌ها جک‌ فروت خشک (یا ژاک فروت)، انبه خشک، آناناس و موز خشک هستند. جک فروت به طور مشخص در آسیای جنوب شرقی و هند می‌روید و طعمی بین آناناس و موز دارد و نماد ملی بنگلادش است. مهمترین خواص جک فروت خشک عبارتند از: خاصیت ضدسرطانی، کاهنده کلسترول خون و البته مناسب بودن برای لاغری و کاهش وزن. امروزه انبه، آناناس و موز هم در ایران اغلب در استان‌های جنوبی از جمله سیستان و بلوچستان و هرمزگان کشت می‌شوند. هر چند واردات آن نیز هم صورت می‌گیرد.

میوه‌خشک ارگانیک

محصولات ارگانیک امروزه طرفداران خود را در بازار دارند. ایده اصلی این محصولات، استفاده نکردن از مواد شیمیایی در تولید آن است. میوه‌ی‌ خشک نیز می‌تواند به صورت ارگانیک تولید شود. به این معنا که در فرایند تولید آن، از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود (حتی زمانی که میوه تازه آن در حال تولید است). در تولید خود محصول نیز از هیچ ماده شیمیایی اعم از تیزاب استفاده نمی‌شود.

ویژگی‌های میوه‌ خشک ‌شده با کیفیت

چطور میوه خُشک خوب را از بد تشخیص دهیم؟ این نکات را در نظر بگیرید: میوه خشک خوب نباید خیلی نازک باشد؛ نباید بوی خاصی به جز اسانس طبیعی خودش داشته باشد، نباید رنگ غیر طبیعی داشته باشد (زیادی روشن یا تیره)؛ لک و احیانا خوردگی روی سطح آن دیده نشود. خلاصه اگر هر کدام از این ویژگی‌ها را دیدید، بدانید خیلی کیفیت خوبی ندارد. بهتر است از خرید خود صرف نظر کنید یا آن را مرجوع کنید. (و در نهایت مشتری حاجی بادومی شوید :) )

تفاوت چیپس میوه با میوه‌ی خشک شده

چیپس میوه هم یکی دیگر از محصولات مشابه است. ولی چند تفاوت کوچک دارند که شاید مهمترین آن‌ها سایز باشد: چیپس میوه نازک‌تر (البته نه بی‌کیفیت‌تر) است و ممکن است شکل حبه هم داشته باشد. در حالی که نوع خشک‌شده معمولا کمی کوچکتر از میوه اصلی است. یکی از شاخص ترین انواع چیپس میوه حب زنجبیل یا چیپس زنجبیل است.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

 

خواص میوه‌خشک

بسیاری به غلط فکر می‌کنند فواید میوه خشک نسبت به تازه کمتر است یا به قولی «هر چه که دارد گرفته شده»! در حالی که این باور واقعا اشتباه است و تنها ویتامین C آن نسبت به میوه تازه کمتر است. آن‌ها غنی از مواد معدنی از جمله فیبر (مثلا در سیب خشک) یا ویتامین‌های مختلف از جمله B و K هستند. بسیاری از آن‌ها در عین داشتن قند بالاتر، کالری پایین‌تری دارند و به همین دلیل به فرد احساس سیری بیشتری می‌دهند. این باعث می‌شود فرد تمایل کمتری به مصرف خوردنی‌های دیگر داشته باشد. همین آن را به میان‌وعده‌ای مناسب افرادی تبدیل کرده که می‌خواهند لاغر شوند و در عین حال ریزه‌خواری نکنند، تبدیل می‌کند. از سوی دیگر، گفته می‌شود مصرف انواع آن برای دردهای مفاصل نیز مفید است. خلاصه که این میان‌وعده مفید را می‌توانید به راحتی جایگزین خیلی از خوراکی‌های مضر رایج خود کنید.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

میوه های خشک شده با بیشترین پروتئین و کالری

سیب خشک

یک لیوان سیب خشک در حدود 2 گرم پروتئین ، 208 کیلو کالری و 7 گرم فیبر دارد و همچنین برای دستگاه گوارش و هضم غذا بسیار خوب است. سیب خشک برای کاهش وزن و تنظیم فشار خون و تقویت دستگاه ایمنی بدن نیز مناسب است.

گلابی خشک

در هر لیوان گلابی خشک 2 گرم پروتئین ، 470 کیلو کالری و 14 گرم فیبر وجود دارد. به علت بالا بودن میزان پتاسیم در گلابی خشک بسیار برای متعادل شدن فشار خون مفید است و همینطور برای استحکام یافتن استخوان ها نیز فوق العاده است. همچنین برای بهبود دستگاه ایمنی بدن نیز بسیار مورد استفاده دارد.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

زرد آلو خشک

در یک لیوان زرد آلو خشک تقریبا 5 گرم پروتئین ، 9 گرم فیبر و بیش از 300 کیلو کالری انرژی وجود دارد. و همینطور حاوی مقادیر زیادی پتاسیم و آهن نیز هست. زرد آلو خشک برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش مناسب می‌باشد همچنین برای کاهش وزن و تعادل فشار خون نیز مفید است همینطور به علت دارا بودن ویتامین A برای تقویت بینایی چشم‌ها نیز عالی است.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

 

هلو خشک

تنها 1.5 گرم پروتئین دارد به همراه 380 کیلو کالری انرژی و 13 گرم فیبر همچنین اندازه‌ی فراوانی ویتامین A ، آهن ، ویتامین C و کلسیم دارد. استفاده ی مداوم از هلو خشک برای بیماری‌های قلبی و دیابت و همچنین پایین آوردن کلسترل بسیار مفید است.از خواص دیگر هلو خشک برای سلامتی می‌توان به تاثیر روی عملکرد دستگاه گوارش نیز نام برد.

جهت مطالعه بیشتر درباره قیمت و خرید انواع میوه خشک لطفا اینجا کلیک کنید.‏

 

 

 

 

 

 

 

 

"شما می توانید تازه ترین میوه خشک را از ما بخواهید"

روش خرید میوه خشک از ما

همانطور که می دانید میوه خشک در گونه های مختلفی تولید می شود و تنوع میوه ها بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع میوه خشک با کیفیت عالی هستید، می توانیدبا ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

 برای خرید انواع میوه خشک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع میوه خشک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.

" شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند."

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقاله های ما اینجا کلیک کنید.

 

راه های ارتباطی با ما

نام و نام خانوادگی:

اصلان حقیقی

شماره همراه

09134469940

شماره واتزاپ و تلگرام

09931997049

اینیستاگرام

@HAGHIGHi_company

آدرس

اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی

ایمیل:

Aslan.hasghighi@gmail.com