سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت بازرگانی حقیقی

فروش میوه خشک عمده در ایران : قیمت فروش میوه خشک عمده در بازار علاوه بر بحث کیفیت محصول و بسته بندی یا فله بودن، به مواردی مانند موجودی بازار و میزان تقاضای مشتریان در هر فصل نیز ارتباط دارد که در خصوص انواع میوه خشک اسلایس شده صنعتی متفاوت خواهد بود.

فروش انحصاری میوه خشک در تهران

همان طور که می دانید بازار تهران مرکز خرید و فروش انواع محصولات تولید شده در سراسر کشور است و حتی علاوه بر تولیدات داخلی، بسیاری از کالاهای وارداتی را نیز در این بازار می توان معامله نمود.

بنابراین در خصوص فروش عمده ی انواع میوه خشک و ارسال به سراسر کشور نیز می توان از بازار این شهر استفاده کرد.

جهت مطالعه بیشتر درباره فروش میوه خشک عمده در ایران لطفا اینجا کلیک کنید.‏

ارائه ی نمایندگی و فروش انحصاری میوه خشک در تهران و سایر شهرستان ها از موقعیت های بسیار ویژه ای است که می تواند موجب رونق کسب و کار تولید کنندگان و فعالان صنعت میوه خشک در کشور گردد.

در واقع یکی از بهترین میوه خشک ها به لحاظ قیمت و کیفیت را به دلیل ظرفیت بالای کارگاه های و کارخانجات فعال در تهران، می توان از این شهر تهیه نمود و با دریافت فروش انحصاری و نمایندگی در شهرهای مختلف، موقعیت مناسبی به لحاظ پخش و عرضه ی این محصول کسب نمود.

انواع میوه خشک های صنعتی عبارتند از:

·        آلو کالیفرنیا

·        آلو شابلون

·        پرتقال

·        کیوی

·        خرمالو

·        هلو

·        شلیل

·        آناناس

·        انبه

و انواع مختلف دیگر از میوه خشک های داخلی و خارجی.

قیمت صادرات میوه خشک 98

جهت مطالعه بیشتر درباره فروش میوه خشک عمده در ایران لطفا اینجا کلیک کنید.‏

با توجه به ظرفیت بالای تولید انواع میوه با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور، پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه ی صنعت میوه خشک در ایران داریم.

در واقع صنعتی که شاید بتوان گفت قدمت آن به کمتر از 20 سال می رسد، در سال 98 شرایط بسیار خوبی برای افزایش تولید و ورود به بازار های جهانی دارد. به همین دلیل در سال های گذشته نیز بخش عمده ای از انواع میوه خشک های تولید شده به تجارت میوه خشک اختصاص یافته است.

کیفیت بالا و طعم عالی این محصولات در بازار های جهانی مورد توجه بالایی قرار گرفته است و همین عامل نوید مهمی جهت گسترش تولید مرغوب ترین میوه خشک ایرانی و صادرات میوه خشک محسوب می شود.

همان طور که می دانید، میوه خشک مخلوط یا ساده با توجه به هزینه های اولیه ی بالای آن در مقایسه با خشکبار سنتی، برای افزایش فروش داخلی نیازمند ساختارهایی جهت کاهش قیمت و افزایش مصرف می باشد.

جهت مطالعه بیشتر درباره فروش میوه خشک عمده در ایران لطفا اینجا کلیک کنید.‏

 

 

 

 

"شما می توانید تازه ترین میوه خشک را از ما بخواهید"

روش خرید میوه خشک از ما

همانطور که می دانید میوه خشک در گونه های مختلفی تولید می شود و تنوع میوه ها بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع میوه خشک با کیفیت عالی هستید، می توانیدبا ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

 برای خرید انواع میوه خشک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع میوه خشک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.

" شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند."

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقاله های ما اینجا کلیک کنید.

 

راه های ارتباطی با ما

نام و نام خانوادگی:

اصلان حقیقی

شماره همراه

09134469940

شماره واتزاپ و تلگرام

09931997049

اینیستاگرام

@HAGHIGHi_company

آدرس

اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی

ایمیل:

Aslan.hasghighi@gmail.com