سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت بازرگانی حقیقی

مزرعه پرورش ماهی قزل الا به روش دانمارکی شامل تعدادی استخر خاکی است که با خاکبرداری یا حفر زمین در یک منطقه و رفتن به عمق چند متری زمین  ساخته می شوند  .

در صورت امکان ورود اب های مورد یاز استخر های پرورشی باید به صورت ثقلی(به کمک نیروی جاذبه زمین)باشد زیرا در این روش هزینه ابگیری استخر ها کمتر و میزان ارامش اسایش خاطر در بالاترین حد است.

به استفاده از تلمبه نیز می توان اب مورد نیاز مزرعه را از رودخانه یا دریاچه تامین نمود اما در اغلب موارد این روش باید به عنوان یک منبع فرعی و غیر اصلی برای تامین اب مصرفی و مورد نیاز استخر های پرورش قزل الا در نظر گرفته شود زیرا سیستم پمپاژ قادر به تامین کامل اب مصرفی مزرعه نیست و هزینه ی نصب ان نیز حتی اگر از موتور های دیزلی یا الکتریکی استفاده شود بالا خواهد بود.

علاوه بر این یک منبع اماده و همیشگی تامین نیروی برق نیز مورد نیاز است مثلا یک پمپ الکتریکی باید یک موتور دیزلی اماده به شکل موتور ثابت یا متحرک داشته باشد.

جز در صورت دسترسی به انرژی ارزان برق شهر جای تردید وجود دارد که یک مزرعه پرورش ماهی قزل الا که اب را از عمق بیش از 2-3 متر توسط سیستم پمپاژ تامین می کند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد .

خوشبختانه فقط تعداد بسیار اندکی از مزارع پرورش ماهی در محلی واقع می شوند که مجبورند برای تامین اب مورد نیاز جهت پرورش از چاه ارتزین استفاده کنند.

:مزایای این شیوه راحتی در ساخت و نداشتن هزینه اولیه ساخت می باشد و اما معایب این شیوه در پرورش ماهی این است که 1-نمیتوان آلودگی را کنترل کرد 2-نمیتوان استخرها را تمیز کرد 3-اکسیژن دهی آب به آب سخت است 4-در فصول بارانی و سیلابی خطر آفرین است 5-ماهی قزل آلا را نمیتوان بصورت انبوه پرورش داد.

در کل این شیوه برای پرورش ماهیان گرم آبی و گیاه خوار مثل کپور و فیتوفاک و ... مفید است

"ماهی قزل آلا یک غذای کامل"

روش خرید مختلف خرید ماهی قزل آلا از ما

همانطور که می دانید ماهی قزل آلا دارای گونه های مختلفی است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع ماهی با کیفیت عالی هستید و از تمامی فواید ماهی قزل آلا برخوردار شوید. شما می توانیدبا ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

 برای خرید انواع ماهی می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع ماهی و میگو را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.

" شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند."

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقاله های ما اینجا کلیک کنید.

 

راه های ارتباطی با ما

نام و نام خانوادگی:

اصلان حقیقی

شماره همراه

09134469940

شماره واتزاپ و تلگرام

09931997049

اینیستاگرام

@HAGHIGHi_company

آدرس

اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی

ایمیل:

Aslan.hasghighi@gmail.com